Veelgestelde vragen
-
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
We proberen uw bestelling uiterlijk, indien het op stock is, binnen 5 werkdagen na aankoop te verzenden. -
Ik heb iets besteld, maar wil het niet meer. .
Neem zo snel mogelijk contact met ons op (binnen de 24u!) Indien dit niet een gepersonaliseerd item is, wordt in de meeste gevallen uw geld terug gestort.
Is het wel een gepersonaliseerd item en zijn we er al aan begonnen, krijgt u uw aankoopbedrag niet terug. -
Ik heb niet het juiste aangekregen / er mist iets in mijn bestelling.
Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op (binnen de 12u na ontvangst).
Alles wordt bij ons zelf gedaan, we hebben dus geen machines die voor ons werken. Hierdoor kan dit jammer genoeg wel eens voorvallen. Alvast onze excuses, we lossen dit zo snel mogelijk op! -
Hoe kan ik in contact komen met jullie voor een gepersonaliseerd item/cadeau ?
Je mag ons een berichtje sturen via ons contactformulier op de webshop. We hebben ook een messenger button rechts onder op het scherm en via onze instagrampagina kunt u ook bij ons terecht. Lukt dit allemaal niet, mag u ook steeds een mail sturen naar info@so-made.be -
Ik wil een cadeau laten maken/inpakken, kan dit worden verzonden?
Wij verkiezen om het te komen afhalen. Doordat veel van onze items breekbaar zijn en dus niet goed genoeg kunnen worden beschermd in een cadeauverpakking, bestaat de kans dat het stuk kan gaan onderweg. Dit geldt niet voor onze foto theelichthouders. Deze zijn standaard in een box en kunnen dus perfect worden opgestuurd. Indien u in een straal van 15km van Tongeren woont, willen wij het u ook aan huis leveren. Let op: dit is enkel voor ingepakte cadeaus! -
Is er een minimaal orderbedrag?
Nee, SO.made heeft geen minimum bestelbedrag. -
Is alles ecologisch?
>Ja. Onze kaarsen zijn uit sojawas gemaakt, onze decoratie uit PLA/PLA+ (melkzuur) en ecologische composiet. -
Ik heb nog niets ontvangen, terwijl de bestelling wel bevestigd is?
Dat vinden wij heel vervelend en kan verschillende oorzaken hebben. Zo kan het zijn dat het product tijdelijk niet op voorraad of leverbaar is. Dit is te zien op de productpagina in onze webwinkel. In dat geval zorgen we ervoor dat het product zo snel mogelijk weer op voorraad is, maar duurt de levering helaas dus iets langer. Het kan ook zijn dat de betaling niet is gelukt. Als de betaling is gelukt, ontvangt u hiervan een mailtje. Als u geen mailtje heeft ontvangen, kan het zijn dat uw betaling niet is gelukt en dat daarom het product niet is verstuurd. Kijk zeker ook uw spam na! Als de betaling wel is gelukt en u wacht al langer dan 5 werkdagen op uw bestelling, stuur ons dan een mail op sinfo@so-made.be en we zoeken het voor u uit! -
Er wordt geen betaalmethode getoond voor mijn land, wat nu?
Stuur een email naar info@so-made.be met uw adres en wij zoeken het uit. -
Kan ik cash betalen bij afhaal?
Als u via de webshop aankoopt, niet. Besteld u via facebook of instagram, wel. -
Kan ik een factuur krijgen indien ik uitdeelcadeaus wens?
Zeker! Gelieve ons een berichtje te sturen indien u dit wilt. -
Krijg ik een bevestiging wanneer ik besteld heb?
Meteen na uw bestelling ontvangt u van ons een mailtje met de bevestiging van de bestelling en de betaling. Kijk zeker ook uw spam na als u geen mail heeft ontvangen in uw inbox! -
Naar welke landen verzend SO.made?
België en Nederland. -
Ik ben niet tevreden over mijn aangekocht item.
Dat vinden wij heel vervelend, stuur een mail naar info@so-made.be met de reden waarom u niet tevreden bent en eventuele foto's erbij. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. -
Kan ik een item retourneren of ruilen?
Gepersonaliseerde items worden niet teruggenomen, noch geruild. Heeft u een geurkaars met een verkeerde geur aangekocht of past een witte kaars toch beter in je interieur dan de bestelde roze ? Stuur een mailtje naar info@so-made.be en als alles nog intact is, mag i dit zeker terug sturen naar ons of ruilen. Retourneren is voor eigen rekening.